Kundeservice

 

 

Trykk på en av kategoriene nedenfor for å se svar på de mest vanlige spørsmålene.

Som kunde hos Milrab får du alltid gratis frakt på alle kjøp over 800kr. Du kan lese mer om dette under “kundefordeler”. Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Bestiller du på mandag, skal du vanligvis kunne motta bestillingen din mellom tirsdag og torsdag samme uke. I enkelte tilfeller kan det ta 5-7 virkedager før varen blir levert til deg. Grunnen til det kan være perioder med veldig stor pågang hos oss eller hos vår samarbeidspartner Bring. Så snart pakken din er har blitt gjort klar for sending vil du få en sporing per epost og SMS.
OBS: Merk at det kan ta noen timer før sporingen blir aktiv.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte. Hva gjør jeg?
Vi har flere forskjellige lagre og i noen tilfeller blir varer sendt fra forskjellige lagre i en og samme bestilling. Dette innebærer at hvis du for eksempel har kjøpt en PC og et par Adidas sko, så sendes disse fra to forskjellige lager. Dermed vil varene ikke alltid ankomme din leveringsadresse på samme tid, men gjerne med noen dagers mellomrom. For å se når en vare er forventet på lager logger du deg inn på min side og klikker på fanen 'Ordre'. I produktbeskrivelsen nederst finner du datoen(ETA) for når produktet er forventet på lager.

Når du handler hos Milrab har du selvfølgelig den samme angreretten som hos andre. Men i tillegg til dette har vi i Milrab valgt å gi deg som kunde ekstra lang betenkningstid - hele 365 dager åpent kjøp, samt at Milrab dekker returkostnadene! Nedenfor finner du kort informasjon om hvordan du gjennomfører et bytte. Her finner du mer detaljert informasjon om bytte og retur.

Dersom du har bestilt en vare som du ønsker å returnere så gjør du følgende:
1. Fyll ut returskjema som kom sammen med din ordrebekreftelse. Du kan også laste ned dette her. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer. Benytt returlapp som du fikk tilsendt per epost for å sende pakken i kostnadsfri retur.
2. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper hengende på. Ikke teip eller skriv direkte på produktets emballasje.
3. Returner pakken på postkontoret hvor du hentet pakken, sammen med returetiketten som du har fått tilsendt per e-post. Mer informasjon om vilkårene for retur kan du finne her.

Jeg har et produkt som har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Dersom du har et produkt som har gått i stykker eller var defekt ved levering er det bare å ta kontakt med oss på chat eller support@milrab.no, så hjelper vi deg med å opprette en sak. Du kan også finne mer informasjon her

For oss i Milrab er det viktig at du som kunde alltid skal være fornøyd med prosessen. Vi gir deg derfor flere kundefordeler, som vi mener vil gjøre hele handelen enkel, trygg og rask for deg som kunde. Under “kundefordeler” finner du informasjon om alle fordelene vi tilbyr deg som kunde hos Milrab.

 

 

Chat med oss

Har du et spørsmål du ikke fant svar på under kategoriene ovenfor?
Trykk på symbolet i nedre høyre hjørne for å starte en samtale.
Åpningstider: Man-fre 08.00-16.00
Dersom chat ikke er tilgjengelig kan du sende oss en melding her

 

 
Kjempe god service, bra produkter og rask levering.
Omtal i Dagens Næringsliv, Ehandel, E24 og Finansavisen