Kundeservice

Trykk på en av kategoriene nedenfor for å se svar på de mest vanlige spørsmålene. Dersom du ikke finner svar på det lurer på under kan du sende e-post til kundeservice på support@milrab.no

 

Som kunde hos Milrab får du alltid gratis frakt på alle kjøp over kr 800,-. Alle varer som sendes fra vårt lager skal ankomme deg innen 1-4 dager, avhengig av hvor i landet du bor. Legger du inn bestilling før kl 12.00, vil varene normalt bli sendt samme dag. Så snart pakken har blitt gjort klar for sending vil du få e-post og SMS med sporingsinformasjon.


Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte. Hva gjør jeg?
Logg inn på din bruker her, gå inn på fanen 'Ordre' og trykk på gjeldende ordrenummer. På enhver bestilling skal man kunne se status på hvilke varenumre som er sendt. Dersom en vare ikke har status "Sendt", vil det rett under produktets varenummer stå en forventet dato på lager (ETA) eller være en bestillingsvare. Når produktet har ankommet lager og blitt registrert inn i beholdningen, ettersender vi varen til deg så fort det lar seg gjøre.

Vi tilbyr 365 dagers åpent kjøp fra tidspunktet du mottar varene. Returkostnaden dekkes av Milrab ved bruk av vår returetikett. NB! Alle godkjente returvarer blir behandlet for refusjon. Ønsker du å gjøre et bytte, må du legge inn en ny bestilling på ønsket produkt/størrelse/farge.

Slik returnerer du

1. Fyll ut returskjema som kom sammen med din ordrebekreftelse. Du kan også laste ned skjemaet her. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer.

2. Benytt returlapp som skal ligge vedlagt per epost med emne "Milrab utsendelsesbekreftelse" for å sende pakken i kostnadsfri retur.

3. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper hengende på. Ikke teip eller skriv direkte på produktets emballasje.

4. Lever returpakken på postkontoret/post-i-butikk.


Har du ikke mottatt returetikett på mail kan du følge instruks nedenfor for å opprette en:

1. Gå inn på Milrab Retur

2. Fyll ut Avsender-feltene (husk å skrive inn din e-post dersom du ønsker å motta etikett/QR-kode på e-post).

3. Husk å fylle ut ditt ordrenummer i det siste feltet som heter “Referanse” (Dette for at returbehandler raskere skal kunne behandle din pakke).

4. Trykk på "Lag returetikett”.

5. Print ut returetiketten og fest den på returpakken. Lever returpakken inn hos nærmeste Post i Butikk.

6. Lurer du på status på din retur? Du vil motta en e-post fra oss så snart din retur har blitt behandlet. Normalt må beregnes 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen den er behandlet og kreditert av oss.

Etter vår returavdeling har mottatt, kontrollert og ferdigstilt returen, vil Klarna kreditere beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura).


Bytte av vare

Det er dessverre ikke mulig å bytte varer ved retur. Returnerte varer behandles for kreditering/refundering. Ønsket det å byttes til annet produkt gjøres dette ved å legge inn ny bestilling.

Dersom du ønsker en annen vare og har lagt inn ny bestilling vil normal leveringstid være 1-4 virkedager.


Vilkår for å få godkjent retur

Bruk ikke teip eller skriv rett på originalemballasjen når du sender retur. Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur er du ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd original-forpakning. Samtlige lapper og manualer skal sendes med. Pakk inn varen slik den ble levert. Om varen er brukt, originalemballasjen er skadet eller mangler medfølgende lapper, manualer, bruksanvisninger etc. godkjennes ikke returen og vi sender varen tilbake til deg, uten ekstra kostnad.

  • Produktet kan prøves på for å se at størrelsen er riktig, men skal ikke brukes

  • Klær som kommer i retur skal ikke ha lukt eller være møkkete.

  • Id-lapp skal ikke være brutt eller dratt fra produktet. Id-lappen er selve forseglingen på klesplagget, og garanterer at plagget er nytt.

  • Av hygieniske årsaker tar vi ikke undertøy i bytte / retur.

  • Vennligst ikke fest teip eller skriv direkte på originalemballasjen. Vær oppmerksom på at det er du som kunde som er ansvarlig for at produktet er forsvarlig pakket for frakt.

  • Produktet må framstå som nytt, og kan ikke ha noen synlige bruks-merker.

  • Alt originalt innhold og originalemballasjen må være intakt.


Tilbakebetaling etter retur

Klarna Kortbetaling (Visa, Mastercard): Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i et av våre varehus. Du blir kontaktet om de trenger ny kontoinformasjon.

Klarna Faktura: Logg deg inn på www.klarna.no for å få opp din oppdaterte faktura. Du finner også fakturaen i Klarna-appen. Du blir kontaktet om de trenger kontoinformasjon for kreditering.

Vipps: Beløp blir tilbakeført til kort benyttet ved betaling av ordre.

Klarna og informasjonshåndering
For din egen sikkerhet ønsker ikke Klarna å spare detaljer om din bank. Derfor behøver de i enkelte tilfeller disse på nytt når de skal overføre pengene til deg. Du kan benytte ditt tilgodebeløp til å betale andre utestående fakturaer hos Klarna, eller de tilbakebetaler deg til din konto. Vær oppmerksom på at Klarna behøver å motta litt opplysninger om deg for å gjennomføre utbetaling, samt kvittering som viser din innbetaling dersom beløpet overstiger 30 000 NOK. Du vil motta en mail fra Klarna om ditt tilgodebeløp og du kan følg stegene i mailen.

Jeg har et produkt som har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Dersom du har et produkt som har gått i stykker eller var defekt ved levering er det bare å ta kontakt med oss på chat eller support@milrab.no, så hjelper vi deg med å opprette en sak. Du kan også finne mer informasjon her

For oss i Milrab er det viktig at du som kunde alltid skal være fornøyd med prosessen. Vi gir deg derfor flere kundefordeler, som vi mener vil gjøre hele handelen enkel, trygg og rask for deg som kunde. Under “kundefordeler” finner du informasjon om alle fordelene vi tilbyr deg som kunde hos Milrab.

 

 

Chat med oss

Har du et spørsmål du ikke fant svar på under kategoriene ovenfor?
Trykk på symbolet i nedre høyre hjørne for å starte en samtale.
Åpningstider: Man-fre 08.00-16.00
Dersom chat ikke er tilgjengelig kan du sende oss en melding support@milrab.no

 

Omtal i Dagens Næringsliv, Ehandel, E24 og Finansavisen