Coronaviruset

Informasjon til våre kunder og interessenter

Milrab følger med på utvikling av situasjonen med Coronaviruset og tilpasser oss de retningslinjene og anbefalingene som er gitt fra myndighetene. Det er også gjort en rekke grep for å sikre at virksomheten skal gå så normalt som mulig, og at våre kunder skal ha en trygg, rask og god handleopplevelse hos oss. Alle avdelinger fungerer som normalt i Milrab og lageret er i full drift. Vi har løpende dialoger med alle ledd i verdikjeden vår, både vareleverandører og transportører, og det er ikke meldt inn noen store utfordringer. Selv om grensene i de fleste land er stengt for passasjerer så vil godstrafikken gå som normalt. Av hensyn til situasjonen har vi inntil videre valgt å holde pick-up-point stengt, men nye leveringsalternativer der våre kunder kan få varene levert hjem på døren implementeres fortløpende. Kundeservice holder åpent som normalt og er tilgjengelige på chat og epost. Telefon er stengt for å kunne besvare flere henvendelser på chat. Velkommen til en god handleopplevelse hos Milrab

Grunnet stor pågang må det dessverre påregnes noe ekstra leveringstid og noe lenger behandlingstid på kundesenteret. Vi har satt inn ekstra bemanning for å redusere ventetiden så langt det lar seg gjøre. Beklager eventuelle ulemper dette medfører for deg.


Omtal i Dagens Næringsliv, Ehandel, E24 og Finansavisen