• Gratis frakt over 800,-
  • Gratis retur/bytte
  • 365 dagers åpent kjøp
Her er du: Forsiden
Tom handlevogn

Kundeservice

Trykk på en av kategoriene nedenfor for å se svar på de mest vanlige spørsmålene.

Normal leveringstid er 1-4 virkedager. Bestiller du på mandag, skal du vanligvis kunne motta bestillingen din mellom tirsdag og torsdag samme uke. I enkelte tilfeller kan det ta 5-7 virkedager før varen blir levert til deg. Grunnen til det kan være perioder med veldig stor pågang hos oss eller hos vår samarbeidspartner Bring. Så snart pakken din er har blitt gjort klar for sending vil du få en sporing per epost og SMS. Merk at det kan ta noen timer før sporingen blir aktiv.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg bestilte. Hva gjør jeg?
Vi har flere forskjellige lagre og i noen tilfeller blir varer sendt fra forskjellige lagre i en og samme bestilling. Dette innebærer at hvis du for eksempel har kjøpt en PC og ett par Adidas sko, så sendes disse fra to forskjellige lager. Dermed vil varene ikke alltid ankomme din leveringsadresse på samme tid, men gjerne med noen dagers mellomrom.

Hos Milrab har du 365 dagers angrerett.

SLIK BYTTER OG RETURNERER DU:
1. Fyll ut returskjema som kom sammen med din ordrebekreftelse. Du kan også laste ned dette her. Angi returårsak og hvilke varer du returnerer. Benytt returlapp som du fikk tilsendt per epost for å sende pakken i kostnadsfri retur.
2. Legg varene du skal returnere i original emballasje med alle merkelapper hengende på. Ikke teip eller skriv direkte på produktets emballasje.
3. Returner pakken på postkontoret hvor du hentet pakken. Benytt deg av returetikett som du har fått tilsendt per epost.

Returadresse:
Milrab AS
Nedre Kalbakkvei 88
Inngang B
1081 Oslo

På samme måte som det er vårt ansvar at pakken kommer frem til deg, er det ditt ansvar som kunde at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Dette betyr at du som kunde er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar den. Ved å benytte vår returlapp ved retur kommer pakken direkte til oss og du har til enhver tid mulighet til å spore din returforsendelse. For å få tilbakebetalt hele beløpet, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den- det vil si i orginalemballasje (skoesker også), med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker. Vennligst ikke teip eller skriv direkte på produktets emballsje. Vi forbeholder oss retten til å holde tilbake pengene frem til vi har mottatt din retur, eller til vi har fått fremvist dokumentasjon (f.eks forsendelsesnr) på at varene er returnert. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varenes verdi, innen 14 dager etter at vi har mottatt din retur. Du vil få en epost når din retur er ferdigbehandlet.

Jeg har et produkt som har gått i stykker. Hva gjør jeg?
Det er ulike rutiner for ulike produkt. Dersom produktet du referer til er på denne listen , er det bare å klikke på navnet for å få informasjon om hvilke rutiner og instruksjoner som da vil gjelde. Dersom du ikke finner navnet på listen er det bare å ta kontakt med oss på chat eller support@milrab.no , så hjelper vi deg med å opprette en sak.

Vi jobber kontinuerlig med å tilpasse netthandelen best mulig for alle våre kunder. Vi fokuserer derfor på trygg og rask handel for deg som kunde, med god tilgjengelighet på kundeservice.

Gratis frakt over 800,-
Ved kjøp for over 800,- vil ordren din leveres til deg uten fraktkostnader.

Gratis bytte/retur
Som norsk aktør er det enkelt og raskt å returnere eller bytte varer hos oss. Vi sender med ferdig utfylt returetikett i din forsendelse, og alt du trenger gjøre er å fylle ut returskjema som ligger vedlagt i din ordrebekreftelse.
* Vi spanderer frakt for retur og ny utsendelse hvis du ønsker å bytte varen - inntil en gang per ordre.
* Du har hele 365 dager på deg til å returnere varene.
* Varene må være ubrukte, i original forpakning og med alle merkelapper intakt.
* Gjelder for alle varekategorier bortsett fra elektronikk og profilering.

365 dagers åpent kjøp
* Du har 365 dager til å se, prøve på og vurdere produktet du har mottatt. Dette gjør hjemmet ditt om til ditt eget prøverom, og er du i tvil bestiller du flere størrelser og returnerer varene du ikke ønsker å beholde.
* Gjelder også salgsvarer!
* Varene må være ubrukte, i original forpakning og med alle merkelapper intakt.
Gjelder for alle varekategorier bortsett fra elektronikk og profilering.

Se alle kundefordeler her

 

 

Chat med oss

Har du et spørsmål du ikke fant svar på under kategoriene ovenfor?
Trykk på symbolet i nedre høyre hjørne for å starte en samtale.
Åpningstider: Man-fre 08-16
Dersom chat ikke er tilgjengelig kan du sende oss en melding her